marți, 12 februarie 2013

Jobs in Bucharest


Tanti Zizica s-a pricopsit cu un job de invidiat. 
Venită cu treburi prin Bucuresti, tanti Zizica, matusa mea din Aricestii Rahtivani, mi-a facut vineri seara o vizită fulger. Nu se mai putea ține si, cum nu avea unde să facă, m-am pomenit cu ea la usă. Adevarul e că m-a sunat inainte să bată la usă. Din fața usii.

Vizita n-a fost tocmai scurtă, asa cum speram. Pentru că nu mai avea cursă in seara cu pricina, a rămas la mine peste noapte. Am stat la taclale pană tarziu, povestind cat să incapă in zece cărți. 

De dimineață, la cafea, am invitat-o si pe doamna Ioana, soția colonelului Albulescu, pensionari foarte avuți. Din vorbă in vorbă am descoperit că tanti Zizica si doamna Ioana au multe in comun. Si s-a legat o frumoasă prietenie. Mai mult, doamna Ioana i-a promis matusii mele că dacă vine să o ajute la treburile casei, măcar doua zile pe săptamană, ii dă cinspe milioane pe lună. Plus bani pentru cursă. Ce ar avea de făcut? Treburi grele: să aspire, să steargă praful si să aerisească. Nu tu gătit, nu tu călcat, nu tu copii. Păi mai bine mă chema pe mine. 

Acum tanti Zizica e cucoană de Bucuresti. Stie toate promoțiile de la Cora, are bani de buzunar mai mulți decat am eu si din cand in cand mai primeste si cate o "atenție" de la doamna Ioana.

Păcat că nu se poate pensiona. Mi-as fi depus C.V.-ul pentru postul ei...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu