joi, 31 ianuarie 2013

Cum am scapat de streptococ


Dupa ce nebunia si agitatia sarbatorilor au trecut, cand vedeam in sfarsit o perioada de liniste si pace, o idiotenie de raceala, asa i-am spus eu, a pus stapanire pe mine.
Temperatura mare, gat rosu ca macu', stare generala mai proasta ca dupa o noapte pe baricade, ce mai, aveam toate indiciile ca organismul e bolnav.
Cu ultimele puteri, cu fularul alb pe care credeam ca l-am pierdut de Revelion si cu tramvaiul 44 am reusit sa ajung la clinica.


Investigatii, analize, timp pierdut pe la usile cabinetelor. 

Medicul mi-a recomandat antitermice, "ceva" de gat, ceaiuri si rabdare pana ies analizele. Primele trei zile au fost de nedescris. In a patra, cand am luat analizele, imi revenisem complet.

Din buletinul de analize am aflat ca am un streptococ sau staphilococ. Am trecut pe antibiotice. Dupa o saptamana de la terminarea tratamentului am repetat analizele. Streptococul disparuse. Fericire. 

Acasa, am comparat cele doua buletine de analize medicale: cel de dinainte si cel de dupa antibiotice. In primul, la numele pacientului era trecut MARIN ELENA. La cel dea-l doilea apare insa ELENA MARIN. Compar CNP-urile. Naspa, frate! Diferite. Primul buletin era al altcuiva. Avusesem streptococul altcuiva. Oare unde era al meu? Luasem medicamente pentru staphilococul altui bolnav. Oare cine luase pentru al meu? Al meu pe unde o fi fost? 

M-am gandit sa ma intorc la medic sa-i spun patania. Era un ger de crapau pietrele. Cu siguranta, la cabinet ara "full" de bolnavi. Urma alt chin, cu ore de asteptare si teama de a lua "ceva", poate chiar un... streptococ. Si nu-mi gaseam fularul. Cum sa plec pe un asa ger fara fular?

Si n-am mai plecat la doctor. Acum sunt bine.
Bine ca n-am streptococ. Sau, daca am avut, bine ca am scapat de el. 
Fularu' meu pe unde o fi?


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu