sâmbătă, 7 septembrie 2013

Cum am intrat la meciul Romania - Ungaria fara sa-mi cumpar bilet (imagini cu vedete si publicul de la VIP)

Mi-am dorit mult sa vad meciul de fotbal Romania - Ungaria, terminat spre bucuria noastra cu 3 - 0. Dar, spre rusinea mea, nu am reusit sa-mi cumpar bilet. Am ajuns insa, in cele din urma, sa vad meciul de pe National Arena dintr-un fotoliu de VIP de la Tribuna I Vest si am beneficiat si de privilegiile acestui loc: esti inconjurat de vedete si ai mancare si bautura la discretie. VEZI FOTO CU PUBLICUL
Cum am intrat la marele meci Romania - Ungaria (06.09.2013, terminat cu scorul de 3 - 0) fara sa-mi cumpar bilet?
O colega mi-a dat ideea acestui material. Ca o lectie de jurnalism de tip nou, cand titlul spune adevarul, dar minte cititorul si-l scarbeste. Mi-a spus sa pun neaparat si poze. Iata-le:



Foto: Publicul de pe National Arena. Pe fundal se vede galeria maghiara.



Foto: Marele portar Silviu Lung raspunde amabil salutarilor

Cum am intrat la marele meci fara sa-mi cumpar bilet? Am primit o invitatie. 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu